T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId) |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
Denizli İl Umumi Hıfzıssıhha Meclisi 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanunu’nun 23. maddesine göre, Vali Ali Fuat ATİK başkanlığında, COVID-19 tedbirleri hususunda olağanüstü toplanmıştır.
Koronavirüs salgınının görüldüğü andan itibaren, Sağlık Bakanlığı ve Bilim Kurulunun önerileri, Cumhurbaşkanlığı Kabinesinde alınan kararlar doğrultusunda; salgının/bulaşmanın toplum sağlığı ve kamu düzeni açısından oluşturduğu riski yönetme, sosyal izolasyonu temin, mesafeyi koruma ve yayılım hızını kontrol altında tutma amacıyla birçok tedbir kararı alınarak uygulamaya geçirilmiştir.
Bu kapsamda kademeli normalleşme döneminin ikinci etabında uygulanacak tedbirleri belirleyen İçişleri Bakanlığının 01.06.2021 tarih ve 8878 sayılı Genelgesiyle 1 Haziran 2021 tarihinden itibaren pazartesi, salı, çarşamba, perşembe, cuma ve cumartesi günleri 22.00-05.00 saatleri arasında; pazar günleri ise cumartesi saat 22.00’den başlayıp pazar gününün tamamını kapsayacak ve pazartesi günü saat 05.00’te tamamlanacak şekilde sokağa çıkma kısıtlaması tedbiri getirilmiş, ilgili genelgeye istinaden tüm bu hususlar İl Umumi Hıfzıssıhha Meclis Kararlarımızla uygulamaya geçirilmiştir.
Kaymakamlarca;
Salgınla mücadelede alınan tedbirlerin devamının sağlanması göz önünde bulundurularak sinema salonlarının faaliyetlerine 1 Temmuz 2021 tarihine kadar ara verilmesine,
19/01/2010 tarih ve 27467 sayılı Resmi Gazetede Yayımlanan Mezarlık Yerlerinin İnşası ile Cenaze Nakil ve Defin İşleri Hakkında Yönetmelik gereğince aşağıdaki 22.04.2021 tarihli Mezarlık Yer Seçimi raporları tanzim edilmiştir.
Pamukkale Kaymakamlığı’nın 06.04.2021 tarih ve E-52748392-000-813 sayılı yazıları gereğince; İlimiz, Pamukkale İlçesi, Cankurtaran Mahallesindeki tapunun 7301 ada, 1 nolu parseldeki 13804,49 m2 lik niteliği mera olan arazinin Cankurtaran Mahallesinin Mezarlık alanı olarak tespit edilmesi amacıyla; 19/01/2010 tarih ve 27467 sayılı Resmi Gazetede Yayımlanan Mezarlık Yerlerinin İnşası ile Cenaze Nakil ve Defin İşleri Hakkında Yönetmeliğin 6. maddesi gereğince 07.01.2021 tarih ve E.85 sayılı Valilik Oluru ile oluşturulan Mezarlık Yer Seçimi Komisyonunun mahallinde yapmış olduğu inceleme ve kontrol sonucunda;
1- Yapılacak olan mezarlık alanının çevresinde; kuzey yönünde orman, güney yönünde orman, doğu yönünde yol, batı yönünde orman bulunmaktadır.
2- Yapılacak olan mezarlık alanının 250 metre çevresinde herhangi bir doğal kaynak ve içme- kullanma suyu bulunmamaktadır.
3- Yapılacak olan mezarlık alanının ulaşımı uygundur.
4- Yapılacak olan mezarlık alanının en yakın meskene uzaklığı 325 metre, en yakın binaya 125 metre mesafede bulunmaktadır.
5- Yapılacak olan mezarlık alanı az eğimli arazidir.
6- Yapılacak olan mezarlık alanının hâkim rüzgar yönü kuzey batı yönünde ve yıllık yağış miktarı 569,3 mm. dir.
7- Yapılacak olan mezarlık alanının yer altı su seviyesi derindedir.
8- Yapılacak olan mezarlık alanı jeolojik birim olarak defin işlemine uygundur.
9- Taşınmaz mera vasıflı olduğundan 4342 sayılı Mera Kanunu çerçevesinde gerekli izinlerin alınması gerekmektedir.
Söz konusu alanın, mezarlık yapılmasında toplum ve çevre sağlığı yönünden bir sakınca olmadığını bildirir rapordur. 22.04.2021
Pamukkale Kaymakamlığı’nın 05.04.2021 tarih ve E-23323497-622.03-15787 sayılı yazıları gereğince; İlimiz, Pamukkale İlçesi, Tekke Mahallesindeki mevcut mezarlık alanında yer kalmadığından aynı mahalle sınırları içerisinde mevcut mezarlığa bitişik niteliği “orman” olan 15.806,03 m2 lik alan ile niteliği “tescil harici alan” olan 11.842,41 m2 lik arazinin Cankurtaran Mahallesinin Mezarlık alanı olarak tespit edilmesi amacıyla; 19/01/2010 tarih ve 27467 sayılı Resmi Gazetede Yayımlanan Mezarlık Yerlerinin İnşası ile Cenaze Nakil ve Defin İşleri Hakkında Yönetmeliğin 6. maddesi gereğince 07.01.2021 tarih ve E.85 sayılı Valilik Oluru ile oluşturulan Mezarlık Yer Seçimi Komisyonunun mahallinde yapmış olduğu inceleme ve kontrol sonucunda;
1- Yapılacak olan mezarlık alanının çevresinde; kuzey yönünde tescil dışı alan, güney yönünde mevcut mezarlık alanı, doğu yönünde tescil dışı alan, batı yönünde tarım arazisi bulunmaktadır.
2- Yapılacak olan mezarlık alanının 250 metre çevresinde herhangi bir doğal kaynak ve içme- kullanma suyu bulunmamaktadır.
4- Yapılacak olan mezarlık alanının en yakın meskene uzaklığı takriben 170 metre mesafede bulunmaktadır.
3- Yapılacak olan mezarlık alanının ulaşımı uygundur.
5- Yapılacak olan mezarlık alanı yüksek eğimli arazidir.
6- Yapılacak olan mezarlık alanının hâkim rüzgar yönü kuzey batı ve yıllık yağış miktarı 569,3 mm. dir.
7- Yapılacak olan mezarlık alanının yer altı su seviyesi derindedir.
8- Yapılacak olan mezarlık alanı jeolojik birim olarak defin işlemine uygundur.
9- Orman vasıflı taşınmaz için 5403 sayılı Toprak Koruma ve Arazi Kullanımı Kanunu gereği yapılacak bir işlem bulunmamaktadır.
Tescil Harici taşınmaz için 5403 sayılı Toprak Koruma ve Arazi Kullanımı Kanunu gereği ve 4342 sayılı Mera Kanunu gereği görüş alınması gerekir.
Söz konusu alanın, mezarlık yapılmasında toplum ve çevre sağlığı yönünden bir sakınca olmadığını bildirir rapordur. 22.04.2021
Kale Kaymakamlığı’nın 12.04.2021 tarih ve E-50672741-622.03-244 sayılı yazıları gereğince; İlimiz, Kale İlçesi, Doğan Mahallesindeki mevcut mezarlık alanında yer kalmadığından aynı mahalle sınırları içerisinde bulunan tapunun 124 ada, 19 nolu parseldeki 18341,94 m2 lik niteliği “orman” olan arazinin Doğan Mahallesinin Mezarlık alanı olarak tespit edilmesi amacıyla; 19/01/2010 tarih ve 27467 sayılı Resmi Gazetede Yayımlanan Mezarlık Yerlerinin İnşası ile Cenaze Nakil ve Defin İşleri Hakkında Yönetmeliğin 6. maddesi gereğince 07.01.2021 tarih ve E.85 sayılı Valilik Oluru ile oluşturulan Mezarlık Yer Seçimi Komisyonunun mahallinde yapmış olduğu inceleme ve kontrol sonucunda;
1- Yapılacak olan mezarlık alanının çevresinde; kuzey batı yönünde yol+tarım arazisi, kuzey doğu yönünde tarım arazisi, güney yönünde tarım arazisi, doğu yönünde tarım arazisi bulunmaktadır.
2- Yapılacak olan mezarlık alanının 250 metre çevresinde herhangi bir doğal kaynak ve içme- kullanma suyu bulunmamaktadır.
3- Yapılacak olan mezarlık alanının ulaşımı uygundur.
4- Yapılacak olan mezarlık alanının en yakın meskene uzaklığı takriben 600 metre mesafede bulunmaktadır.
5- Yapılacak olan mezarlık alanı az eğimli arazidir.
6- Yapılacak olan mezarlık alanının hâkim rüzgar yönü Kuzeydoğu ve yıllık yağış miktarı 755,92 mm. dir.
7- Yapılacak olan mezarlık alanının, yer altı su seviyesi derindedir.
8- Yapılacak olan mezarlık alanı jeolojik birim olarak defin işlemine uygundur.
9- Taşınmaz Orman Vasıflı olduğundan 5403 sayılı Toprak Koruma ve Arazi Kullanımı Kanunu gereği yapılacak bir işlem bulunmamaktadır.
Söz konusu alanın, mezarlık yapılmasında toplum ve çevre sağlığı yönünden bir sakınca olmadığını bildirir rapordur. 22.04.2021
Uygulamada herhangi bir aksaklığa meydan verilmemesine ve mağduriyete neden olunmamasına, alınan kararlara uymayanlara Umumi Hıfzıssıhha Kanununun ilgili maddeleri gereğince idari işlem tesis edilmesine ve konusu suç teşkil eden davranışlara ilişkin Türk Ceza Kanununun 195 inci maddesi kapsamında gerekli adli işlemlerin başlatılmasına,
Oy birliğiyle karar verilmiştir.
Bizi Takip Edin