Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C Denizli Valiliği
T.C Denizli Valiliği
T.C Denizli Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Görev Yapmış Valilerimiz İl Protokol Listesi Mevzuat İl İnsan Hakları Kurulu İl Etik Komisyonu Kurumsal Kimlik
  • DENİZLİ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları İlimiz Yatırım Programları Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İlanlar Resmi Kurullar Takvimi Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
3
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Valimiz
      • Vali Yardımcıları
        • Adnan KAYIK
        • Abdullah ETİL
        • Nurettin ATEŞ
        • Baha BAŞÇELİK
        • Kenan ESKİN
        • Abdullah KADIOĞLU
        • Hasan YILMAZ
        • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
      • İl Hukuk İşleri Müdürü
        • Haluk Nuri BALLI
      • Kaymakamlar
        • Merkezefendi Kaymakamı
        • Pamukkale Kaymakamı
        • Acıpayam Kaymakamı
        • Babadağ Kaymakamı
        • Baklan Kaymakamı
        • Bekilli Kaymakamı
        • Beyağaç Kaymakamı
        • Bozkurt Kaymakamı
        • Buldan Kaymakamı
        • Çal Kaymakamı
        • Çameli Kaymakamı
        • Çardak Kaymakamı
        • Çivril Kaymakamı
        • Güney Kaymakamı
        • Honaz Kaymakamı
        • Kale Kaymakamı
        • Sarayköy Kaymakamı
        • Serinhisar Kaymakamı
        • Tavas Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Denizli İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme Koordinasyon Başkanlığı
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • İl İnsan Hakları Kurulu
    • İl Etik Komisyonu
    • Kurumsal Kimlik
  • DENİZLİ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Denizli İl Emniyet Müdürlüğü
      • Denizli İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Denizli Defterdarlığı
      • Denizli Vergi Dairesi Başkanlığı
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Denizli Gümrük Müdürlüğü
      • Denizli Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • Denizli Ticaret İl Müdürlüğü
      • Denizli Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Denizli Adli Destek ve Mağdur Hizmetleri Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • İlimiz Yatırım Programları
    • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İlanlar
    • Resmi Kurullar Takvimi
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
 

“Ombudsman Halkla Buluşuyor" Toplantısı Düzenlendi

26.12.2019

İnsan Haklarının Korunması ve Tanıtımında Kamu Denetçiliği Kurumunun Rolünün Güçlendirilmesi İçin Teknik Destek Projesi kapsamında Denizli’ye gelen Kamu Başdenetçisi (Ombudsman) Şeref Malkoç, beraberindeki kamu denetçileriyle birlikte Valimiz Hasan Karahan’ın da katılımıyla Anemon Otelde gerçekleştirilen toplantıda vatandaşlarla bir araya geldi.

Anemon Otelde düzenlenen toplantıya; Kamu Başdenetçisi (Ombudsman) Şeref Malkoç, Valimiz Hasan Karahan, Büyükşehir Belediye Başkan V. Ali Değirmenci, Denizli Cumhuriyet Başsavcısı Ergül Yılmaz, Baro Başkanı Av. Müjdat İlhan, İlçe Kaymakamları, İlçe Belediye Başkanları, STK Temsilcileri, Kurum Müdürleri, Muhtarlar ve vatandaşlar katıldı.

Valimiz Hasan Karahan yaptığı konuşmasında; “ Biz Valilik olarak Devletin kamu gücünü kullanıyoruz. Bir takım kararlar alıyoruz. Bu vesileyle bir uygulama gücümüz var. Çözemediğimiz konularda Kamu Denetçiliği devreye girerek, sorunları daha usulünce daha sükûnetle dostane şekilde çözüyor. Çok güzel bir hizmet yürütüyorlar. Türkiye’de açılan yeni bir müessese ama tarihine bakılırsa daha eski bizim çeşitli yöntemlerle mahalledeki sorunları teyzemizden, amcalarımıza gelin şu mevzuyu tatlı dil ile çözelim diyen bir yöntem. Şimdi bu mevzuatımıza girdi. Sayın Başdenetcim Denizlimizi iki gündür geziyorsunuz. Umarım Denizli’den memnun ayrılacaksınız. Denizli sıcak kanlı, güler yüzlü, tatlı dilli insanların diyarıdır. Denizli bereketli bir şehirdir. İlimiz üreten ve dünyanın 182 ülkesine ihraç edebilen bir ihracat ve ticaret şehridir. ….Hepinize saygılar sunuyor hoş geldiniz diyorum ” dedi.

Kamu Başdenetçisi (Ombudsman) Şeref Malkoç yaptığı konuşmada; “Son zamanlarda Türkiye’de muazzam gelişmeler oldu. Bunlar eğitim alanından sağlık alanına, ulaşımdan ekonomiye, sosyal hayata varıncaya kadar hayatın her noktasında fevkalade gelişmeler oldu. Kamu hizmetleri çeşitlendi, sayıları arttı. Her yere ulaşmaya başladı. Bu kamu hizmetleri verenlerin başındaki arkadaşlarımız Valilerimiz, Belediye Başkanlarımız bu tür kurumların başındakiler… hani devletin yüzü soğuk derler ya artık bu tür kurumdakilerin yüzlerinde tebessüm artmaya başladı. Halk ile Devlet arasındaki bağ sağlamlaştı. Türkiye tarihiyle yeniden buluştu dini ile yeniden barıştı, kültürü ile kucaklaştı. Bu muazzam birşey işte. Bu gelişmelerin yanı sıra Türkiye’deki hak ve özgürlük alanında da yenileşme ve gelişmeler olsun özellikle 2010 yılındaki anayasadaki yasa değişikliklerinden sonra hak ve özgürlükler alanında muazzam gelişmeler oldu ve yeni kurumlar kuruldu. Mesela Anayasa Mahkemesine bireysel başvuru anayasal hak olarak hayatımıza girdi. Kamu Denetçiliği Kurumu da bu yeni kurumlardan birisi. Hak ve özgürlük alanındaki bu gelişmeler, bu gelişim daima ileri giderken DEAŞ, PKK ve FETÖ terör örgütü bu ortamı zehirledi. İster istemez zehirlenen ortamda olağanüstü tedbirler almak gerekiyordu. Anayasal bir sözleşme olan olağanüstü hal mecburen yayınlandı. Bunu şöyle düşünelim çok sağlıklı bir insan değişik sebeplerden dolayı hastalanıyor, yoğun bakıma giriyor, ağır ameliyatlar geçirmesi gerekiyor. Çok şükür bunlar geride kaldı. Var olan hak ve özgürlükler yeniden kullanılmaya başlandı. Bu anlamda da hem sivil toplum örgütlerine hem de muhtarlarımıza çok önemli görevler düşüyor. Bu kadar çok kamu hizmeti verilirken güler yüzle vatandaş ile muhatap oluyorlar ama oldu ki eksik noksan bir yer oldu. Ya da yasaları yorumlamada bir noksanlık oldu. İşte orada itilaf çıktığında bizim insanımız idarede dava olmasın diye bir ara bulucu kurum olarak Kamu Denetçiliği Kurumu kuruldu. Kamu kurumları arasında bir sıkıntı olduğunda mahkemeye gitme Kamu Denetçiliği Kurumuna git…  Kamu Denetçiliği Kurumunun birçok yönü var. Bir tanesi adalete erişimi kolaylaştırması, adalete ulaşmada 3 unsur önemli. Birincisi kolay müracaat olması, ikincisi ucuz olması, üçüncüsü kararın kısa sürede çıkması. Geciken adalet adalet değildir. Kamu Denetçiliği Kurumu yani dünyadaki yeni adıyla Ombudsmanlık 6328 sayılı Kanun ile düzenlenirken denmiş ki; Kamu Denetçiliği Kurumuna çok kolay başvurulsun, herhangi bir şekil şartı aranmasın, vatandaşımız derdini anlatsın, imzası olsun, kimlik numarası olsun, geri kalanını biz çözüyoruz. İkinci adalete ulaşım ucuz olsun. Biz de ucuz değil bedava. Başvurulardan harç parası almıyoruz, tanık ücreti almıyoruz, bilirkişi parası almıyoruz, hepsini kurum karşılıyor. Üçüncü de hızlı olması. Yargının kendine göre işleyişi var. İster istemez uzayacak farklı şeyler ve usuller var ama 6328 sayılı Kanun düzenlenirken denilmiş ki; Kamu Denetçiliği Kurumuna başvurduktan sonra en geç 6 ay içerisinde karar verilecektir. Biz de çalışmalarımızı ona göre yapıyoruz. Şimdi ben size 2019 yılında yapılan başvuruları söyleyeyim 105.000 kişi telefonla, e-maille ya da yüz yüze görüşerek onlara danışmanlık yapmışız, yol göstermişiz. Bunlar ayrı ama 2019 yılında 20.218 kişi yazılı şikayette bulunmuş yine 2019 yılında 21.292 karar vermişiz yani bütün müracaatları bilir kişi raporu geç geliyor o ayrı süresi içerisinde aldığımız şikayetten daha fazla karar vermişiz. Yani hızlı çalışıyoruz. Kurumdaki arkadaşlar gecelerini gündüzlerine katıyorlar” dedi.

Konuşmaların ardından  Kamu Denetçiliği Kurumu Heyeti ile katılımcılar arasında soru cevap bölümüne geçildi.

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Kolluk Gözetim
15 Mayıs Mah. Gazi Mustafa Kemal Bulvarı No:81/1 20059 DENİZLİ
0258 265 61 00
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız