Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C Denizli Valiliği
T.C Denizli Valiliği
T.C Denizli Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Görev Yapmış Valilerimiz İl Protokol Listesi Mevzuat İl İnsan Hakları Kurulu İl Etik Komisyonu Kurumsal Kimlik
  • DENİZLİ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları İlimiz Yatırım Programları Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İlanlar Resmi Kurullar Takvimi Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
16
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Valimiz
      • Vali Yardımcıları
        • Ali Nazım BALCIOĞLU
        • Abdullah ETİL
        • Nurettin ATEŞ
        • Baha BAŞÇELİK
        • Celalettin CANTÜRK
        • Kenan ESKİN
        • Abdullah KADIOĞLU
        • Hasan YILMAZ
        • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
      • İl Hukuk İşleri Müdürü
        • Haluk Nuri BALLI
      • Kaymakamlar
        • Merkezefendi Kaymakamı
        • Pamukkale Kaymakamı
        • Acıpayam Kaymakamı
        • Babadağ Kaymakamı
        • Baklan Kaymakamı
        • Bekilli Kaymakamı
        • Beyağaç Kaymakamı
        • Bozkurt Kaymakamı
        • Buldan Kaymakamı
        • Çal Kaymakamı
        • Çameli Kaymakamı
        • Çardak Kaymakamı
        • Çivril Kaymakamı
        • Güney Kaymakamı
        • Honaz Kaymakamı
        • Kale Kaymakamı
        • Sarayköy Kaymakamı
        • Serinhisar Kaymakamı
        • Tavas Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Denizli İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme Koordinasyon Başkanlığı
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • İl İnsan Hakları Kurulu
    • İl Etik Komisyonu
    • Kurumsal Kimlik
  • DENİZLİ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Denizli İl Emniyet Müdürlüğü
      • Denizli İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Denizli Defterdarlığı
      • Denizli Vergi Dairesi Başkanlığı
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Denizli Gümrük Müdürlüğü
      • Denizli Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • Denizli Ticaret İl Müdürlüğü
      • Denizli Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Denizli Adli Destek ve Mağdur Hizmetleri Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • İlimiz Yatırım Programları
    • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İlanlar
    • Resmi Kurullar Takvimi
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM

YATIRIM İZLEME VE KOORDİNASYON BAŞKANLIĞI

  • BAŞKANLIĞIMIZ
    • Yöneticilerimiz
    • Kurumsal
      • Tarihçe
      • Etik Kurulu
    • Birimlerimiz
      • Doğal Kaynaklar, Ruhsat ve Kültür Varlıkları Müd.
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İdari ve Mali İşler Müdürlüğü
      • Rehberlik ve Denetim Müdürlüğü
      • Strateji ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • Projelerimiz
    • Hizmet Standartlarımız
  • MEVZUAT
    • Açık Kapı
    • Cimer ve Bilgi Edinme
  • GÜNDEM
    • Başvuru Formları
      • Madencilik Faaliyetleri İlgili İstenen Belgeler
      • Jeotermal Kaynaklarla İlgili İstenilen Belgeler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM

İHALE İLAN DUYURUSU

01.12.2023

SIRA NO

DOSYA NO

TÜRÜ

YAKLAŞIK MİKTAR(TON)

BULUNDUĞU YERE AİT TEMSİLİ  KOORDİNATLAR

İHALE TARİHİ

İHALE SAATİ

SATILACAK MALZEMENİN TÜRÜ

TAHMİNİ BEDEL(TL)

GEÇİCİ TEMİNAT(TL)

DİĞER ÖZELLİKLER

1

1

İlimiz, Aliağa İlçesi, Çaltıdere Mahallesi
civarında Başkanlığımızın talebi üzerine
Aliağa Kaymakamlığınca el konulan
128.001,38 ton 3213 sayılı Maden Kanunu
II (A) grubu Bazalt Malzemenin, 2886 sayılı
Devlet İhale Kanununun 51. maddesinin (c)
ve (k) fıkrası gereğince pazarlık usulü satış
işlemi.

128.001,38
(TON)

ED50 6 Derece
l.Alan-Sağa (Y):503834 Yukarı (X):
4299882
2. Alan -Sağa (Y):503780 Yukarı (X):
4299657
WGS84
1.Alan-Boylam: 27,043708 Enlem:
38,846059
2.Alan- Boylam: 27,043075 Enlem:
38,844050

26.12.2023

10:00

BAZALT

1.537.000,00 TL + KDV

461.100,00 TL

İhale ile ilgili ayrıntılı bilgi ihale
şartnamesinde bulunmakta olup,
İdareye herhangi bir bedel
ödenmeden görülebilir.

 
1- Yukarıda özellikleri ve ihale bilgileri belirtilen, İzmir Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığına teslim edilen Bazalt malzeme, 2886 Sayılı Kanunun 51 (c) ve (k) maddesi emsal alınarak pazarlık usulü artırım yapılarak satış amacıyla ihaleye çıkarılmıştır.
2- Satışı yapılacak Bazalt malzeme; İzmir Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı Strateji ve Koordinasyon Müdürlüğünce Konak Mahallesi (Kemeraltı) 855 Sokak No:40 Konak İZMİR adresindeki 3. kat Toplantı Salonunda toplanacak komisyon huzurunda hizasında gösterilen tarih
ve saatte satış ihalesi yapılacaktır.
3- Satış ihalesi yapılacak taşınıra ait şartname ve ekleri İzmir Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı Strateji ve Koordinasyon Müdürlüğünde ücretsiz olarak görülebilir.
4-İhaleye katılacak isteklilerin aşağıda belirtilen belgeleri ihale başlama saatine kadar İhale Komisyon Başkanlığına teslim etmeleri veya iadeli taahhütlü posta yoluyla ulaştırmaları gerekmekte olup, postada meydana gelecek gecikmeler kabul edilmeyecektir.
a) Yasal yerleşim yeri belgesi aslı ve tebligat için Türkiye'de adres gösterir belge (Adres beyanı),
b) Gerçek Kişilerin Nüfus Cüzdanı aslı veya tasdikli sureti, Tüzel Kişilerin ise Vergi Kimlik numarası,
c) Geçici Teminata ilişkin belge (Geçici Teminatın YİKOB Hesabına yatırıldığına dair alındı belgesi. Mevduat veya Katılım Bankalarının verecekleri 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa g öre düzenlenmiş ve İlgili Banka şubesince verilen teminat mektupları toplamı ile aynı şubenin limitlerinin de
gösterildiği süresiz Teminat Mektubu, Devlet İç Borçlanma Senetleri veya bu senetler yerine düzenlenen belgeler),
d Geçici teminat olarak kabul edilecek değerler; Tedavüldeki Türk Parası, Mevduat ve katılım bankalarının verecekleri süresiz teminat mektupları. Hazine Müsteşarlığınca İhraç edilen Devlet İç borçlanma senetleri veya bu senetler yerine düzenlenen belgelerdir. Nominal bedele faiz dahil
edilerek ihraç edilmiş ise, bu işlemlerde anaparaya tekabül eden satış değerleri esas alınır.Teminat mektuplarının da (süresiz ve limit içi olarak düzenlenecek, şube limitleri ve işin özelliği belirtilecek, banka teyit yazısı ile birlikte getirilecektir) ve senetlerin 2886 sayılı Devlet İhale Kanuna göre
düzenlenmesi gerekmektedir.
e) Özel hukuk tüzel kişilerinin, yukarıda belirtilen şartlardan ayrı olarak, idare merkezlerinin bulunduğu y er mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu ticaret veya sanayi odasından yahut benzeri meslekî kuruluştan, ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi ile tüzel kişilik adına
ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile tam yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik edilmiş imza sirkülerini veya vekâletnameyi vermeleri; kamu tüzel kişilerinin ise, yukarıdaki (b) ve (c) bentlerinde belirtilen şartlardan ayrı olarak tüzel kişilik adına ihaleye katılacak
veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile yetkili olduğunu belirtir belge. (Dernekler, Dernekler Müdürlüğünden, Şirketler Ticaret veya Sanayi Odasından, Ticaret Sicili Müdürlüğünden, Vakıflar, Vakıflar Bölge Müdürlüğünden, İdare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya ilgili
makamdan)
f) Ortak girişim olarak ihaleye katılacakların noter tasdikli ortaklık belgesi ve ortaklık sözleşmesi ile ortaklığı oluşturanların imza sirküleri.Vakıflardan; ihaleye katılmak üzere yetkili organ tarafından alınmış kararın aslı veya noter tasdikli sureti ve ihaleye katılmak üzere yetkilendirilen kişinin
noter tasdikli imza sirküsü, Derneklerden; ihaleye katılmak üzere yetkilendirdiği kişiyi belirten karar defterinin ilgili sayfasının noter tasdikli sureti ve yetkilinin noter tasdikli imza beyannamesi, Demeklerden; demek tüzüğünün noter tasdikli sureti
5- Satışa konu taşınırın satışı ile ilgili ayrıntılı bilgi taşınır dosyasındaki şartnameden bedelsiz olarak görülebilir.
6- Satış bedeli üzerinden alınacak % 20 KDV, binde 5,69 Karar Pulu ve binde 9,48 Damga vergisi bedeli ile diğer her türlü vergi, resim ve harçlar alıcıya aittir.
7- İhale Komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
10- Geçici teminatların TCMB nezdinde açılan Kurum Tek İdare Tahsilat Hesabı (T.C. İzmir Valiliği T.İ.T.H ) TR 67 0000 1001 0000 0350 1602 37 no.lu hesabına yatırılarak makbuzun bir örneğinin ihale saatinden önce ilanda istenilen diğer belgelerle birlikte ihale komisyonuna teslim edilmesi
gerekmektedir.
11- Posta ile yapılacak müraacatlarda teklifin 2886 sayılı Devlet İhale Kanunun 37. maddesine uygun hazırlanması ve teklifin ihale saatinden önce komisyona ulaşması şarttır. Postadaki meydana gelebilecek gecikmelerden dolayı İdare veya komisyon herhangi bir sorumluluk kabul etmez.
12- Nakliye ve nakliye masrafları ürünü satın alan firmaya aittir.
13- Katma Değer Vergisi Genel Uygulama Tebliğinin Müzayede Mahallinde Yapılan Satışlar başlıklı 6’ncı maddesinin l ’inci fıkrasında: “3065 sayılı Kanunun (1/3-d) maddesine göre, cebri icra, izale-i şüyu, ipoteğin paraya çevrilmesi, tasfiye gibi nedenlerle yapılan açık artırma, pazarlık ve diğer
şekillerdeki satışlar da dahil olmak üzere, müzayede mahallerinde yapılan her türlü satışlar KDV’ye tabidir. Kanunun istisna ve vergi oranlarına ilişkin hükümleri bu satışlar için de geçerlidir. Bu satışlarda vergiyi doğuran olay, satışın yapıldığı tarihte vuku bulmaktadır. Verginin mükellefi (Ek
ibare:RG-5/6/2018-30442)(5) 3065 sayılı Kanunun (8/ç) maddesine göre, satışları düzenleyen özel veya resmi kişi ve/veya kuruluşlar olup, 3065 sayılı Kanunun (23/d) maddesi hükmüne göre, satılan malın kesin satış bedeli KDV’nin matrahıdır. Ancak izale-i şüyu çerçevesinde yapılan satışlarda
alıcının hissedarlardan biri olması halinde hissesi, bu hisse için mülkiyet devri söz konusu olmadığından matrahtan indirilir. Bu satışlarda giderler dolayısıyla ödenen vergiler, malların kesin satış bedeli üzerinden hesaplanan vergiden indirilemez, ancak müzayedeyi düzenleyenin komisyonu üzerinden
hesaplanan KDV’den indirilebilir. Bir komisyon söz konusu değilse, yüklenilen vergiler gider veya maliyet olarak dikkate alınır. Bu satışlarla ilgili beyan ve ödeme mükellefiyeti genel esaslara g öre yerine getirilir. Başka faaliyetleri dolayısıyla sürekli beyanname vermek zorunda olmayan resmi
kuruluşlar (icra daireleri hariç) tarafından bu şekilde tahsil edilen KDV, yetki alanı içerisinde bulunulan vergi dairelerine en geç 7 (yedi) gün içinde ödenir. Ancak tahsilât tutarının 50.000,00 T L ’yi aşması halinde, bu süre beklenilmeksizin ertesi gün mesai bitimine kadar ödenmesi zorunludur.
Müzayede suretiyle yapılan satışlarda esas olan organizasyonun düzenlenmesi olup, müzayedeye katılan sayısının birden fazla kişi olmaması, işlemin mahiyetini değiştirmez.” hükmü gereğince 50.000,00 TL’yi geçen müzayede yoluyla yapılan satışlarda KDV’nin ihale tarihini takip eden ilk iş günü
mesai saati sonuna kadar bağlı olduğu vergi dairesine yatırılması yönünden taşınmaz sahibi idareyi sorumlu tutarak zamanında ödenmemesi durumunda vergi cezası ve gecikme zammı idare adına tahakkuk ettirildiğinden ihale günü en yüksek teklif bedeline ait KDV, TCMB nezdinde açılan Kurum
Tek İdare Tahsilat Hesabı (T.C. İzmir Valiliği T .İ.T .H ) TR 67 0000 1001 0000 0350 1602 37 no.lu hesabına ihale günü yatırılır (ihalede tek lif edilen bedelin KDV oranı ile çarpımı sonucu bulunacak bedel). Süresinde yatırılmaması veya süresinde beyanname verilememesi durumunda ortaya
çıkacak vergi cezalarından ve gecikme zammı veya gecikme faizinden taşınırın alıcısı kusursuz olarak sorumlu olup, İzmir Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığının sorumluluğu bulunmamaktadır. Alıcı firma veya şahıs herhangi bir şart ileri sürmeksizin bu durumu kabul eder. Alıcıdan
veya idareden kaynaklanan herhangi bir nedenle Vergi cezası ve/veya gecikme vb. giderlerin ortaya çıkması durumunda alıcı tarafından bu giderlerin ödenmemesi durumunda onaylanan ihale ita amirinin onayı ile iptal edilir.
13- KDV uygulama Genel Tebliği gereğince ihalede en yüksek bedeli teklif eden yüklenici teklif ettiği bedelin % 20'si (yüzde yirmisi) olan KDV bedelini aynı gün içerisinde TCMB nezdinde açılan Kurum Tek İdare Tahsilat Hesabı (T.C. İzmir Valiliği T.İ.T.H ) TR 67 0000 1001 0000 0350 1602
37 no.lu no.lu hesaba yatırır.
14- İhale bedelinin ödenmesinden sonra malzemenin kısmen eksik çıkması veya teslim alınmaması durumunda idareden tazminat istenemez.
15- İhaleyi alan gerçek veya tüzel kişi, bazalt malzemenin nakliyesini kendileri sağlayacaklardır. Nakliyeyi yapacak araçların plakalarının İdaremize bildirilmesine müteakip nakliye yapılabilecekti
16- İhaleye çıkacak malzemenin kalitesinin istenilen özellikleri taşımaması durumunda İdare sorumlu tutulmayacak ve ihale iptal nedeni sayılamayacaktır
17- Satışa çıkarılan ürünler, bazalt türünde malzeme olup, ürünler içerisinden toprak vb. madde çıkması halinde satış bedelinden indirim talep edilemez.
18- Satış ihalesine ilişkin ilan metni http://www.izmir.gov.tr/yikob adresinde yayınlanacaktır.
BİLGİ İÇİN İLETİŞİM TELEFONU : (232) 455 14 00
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Kolluk Gözetim
15 Mayıs Mah. Gazi Mustafa Kemal Bulvarı No:81/1 20059 DENİZLİ
0258 265 61 00
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız